ΔΤ του ΥΠΕΘΟΟ με θέμα: «Στο ΕΣΠΑ η 2η φάση της ηλεκτροκίνησης- σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και ETCS L1 στην σιδηροδρομική γραμμή Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα».